رضا برادران اصفهانی

مجمع داوری و میانجیگری اصفهان می تواند نقش بسزایی در داوری در سطح کشور و همچنین در سطح جهانی داشته باشد



 

رضا برادران اصفهانی که سمت رئیس هیأت مدیره مجمع داوری و میانجیگری اصفهان را بر عهده دارد در خصوص برگزاری دوره جامع آموزش داوری بین المللی یک که در تاریخ 24 آذر 1396 برگزار شد، توضیحاتی ارائه کرد.

برادران اصفهانی با اشاره به اهمیت مباحث مقدماتی داوری بین المللی و تفاوت های داوری داخلی و بین المللی گفت: یکی از موارد حائز اهمیت در این دوره تشریح مباحثی در خصوص داوری سازمانی بود. وی با برشمردن برخی از سازمان های داوری مهم بین المللی نظیر، دیوان داوری بین المللی لندن، دیوان داوری اتاق بازرگانی بین المللی(ICC) مرکز بین المللی حل و فصل اختلافات سرمایه گذاری(ICSID) که توسط بانک جهانی و در واشنگتن دی سی و با هدف ارتقاء روند سرمایه‌گذاری در سطح جهان تاسیس شد، سازمان جهانی مالکیت فکری(WIPO) نقش آن‌ها را در داوری سازمانی بسیار مهم تلقی کرد.

برادران اصفهانی همچنین به مرکز داوری منطقه ای تهران و به خصوص مجمع داوری و میانجیگری اصفهان اشاره کرد و این مجمع را دارای پتانسیل لازم برای داوری در عرصه ملی و بین المللی دانست. برادران اصفهانی گفت: با توجه به قدمت فرهنگ داوری و میانجیگری در ایران، مجمع داوری و میانجیگری اصفهان می تواند نقش بسزایی در داوری در سطح کشور و همچنین در سطح جهانی داشته باشد.



+ 0
مخالفم - 0

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی رضا برادران اصفهانی محفوظ است.