رضا برادران اصفهانی: نباید در مورد عملکرد اینستکس اظهارنظرهای شتابزده کرد

برادران اصفهانی گفت: با توجه به اینکه سازوکار مالی اتحادیه اروپا موسوم به اینستکس به تازگی راه اندازی شده است باید در مورد توان اجرایی آن منتظر ماند و از اظهارات شتابزده خودداری کرد

رضا برادران اصفهانی: نباید در مورد عملکرد اینستکس اظهارنظرهای شتابزده کرد

اینستکس یا INSTEX مخفف عبارت Instrument in Support of Trade Exchanges به معنای «ابزار پشتیبانی مبادلات تجاری» است. اینستکس در پاریس و در چارچوب قوانین فرانسه ثبت شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس سهامداران اصلی آن هستند اما دیگر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی، چین و روسیه نیز می‌توانند وارد آن شوند.

رضا برادران اصفهانی فعال اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی اصفهان معتقد است نباید در مورد عملکرد اینستکس اظهارنظرهای شتابزده کرد.

به گزارش حقوق نیوز برادران اصفهانی گفت: با توجه به اینکه سازوکار مالی اتحادیه اروپا موسوم به اینستکس به تازگی راه اندازی شده است باید در مورد توان اجرایی آن منتظر ماند و از اظهارات شتابزده خودداری کرد. برادران اصفهانی ابراز امیدواری کرد ابهامات در عملکرد اینستکس در طول زمان برای فعالان اقتصادی برطرف شود.

وی همچنین گفت: از جناح های سیاسی انتظار می رود با درک منافع ملی در دورانی که آمریکا فشارهای اقتصادی شدیدی وارد می کند، با سیاستهای کلی اقتصادی کشور همراهی نمایند.

لینک کوتاه https://b2n.ir/k83174



+ 0
مخالفم - 0
منبع: حقوق نیوز

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی رضا برادران اصفهانی محفوظ است.