رضا برادران اصفهانی

خانه تاریخی شیران در اصفهان هتل می شود

خانه تاریخی شیران پس از پایان عملیات مرمت و احیا بصورت هتل به بهره برداری می رسد

به گزارش حقوق نیوز رضا برادران اصفهانی از آغاز عملیات احیا و مرمت خانه تاریخی محمد قلی شیران در اصفهان خبر داد.

برادران اصفهانی که سرمایه‌گذار و بهره بردار این خانه تاریخی می باشد ضمن اعلام این خبر افزود: خانه تاریخی شیران پس از پایان عملیات مرمت و احیا بصورت هتل به بهره برداری می رسد که این امر نه تنها اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم حدود 300 نفر را در پی خواهد داشت، بلکه می تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری منحصر بفرد مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

برادران اصفهانی همچنین گفت: خانه تاریخی شیران به دلیل آئینه کاری های کم نظیر همچون الماس می درخشد،  لذا نام تجاری الماس پالاس برای آن در نظر گرفته شده است و اخیراً نیز ژورنال Bradt Travel Guides گزارشی از این خانه تاریخی، به نام هتل الماس ارائه کرده است.

خانه محمد قلی شیران مربوط به دوره قاجار- دوره پهلوی است و در اصفهان، خیابان چهار باغ پائین، بازارچه حاج محمدعلی، کوچه فشارکی واقع شده و در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۹۰۲۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

 در تاریخ بیست و شش دیماه نودو چهار خانه تاریخی محمد قلی شیران با مزایده‌ای که توسط صندوق احیاء و بهره‌برداری از آثار تاریخی و فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار گردید به رضا برادران اصفهانی در بخش خصوصی واگذار گردید.



+ 0
مخالفم - 0

تمامی حقوق این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی رضا برادران اصفهانی محفوظ است.